1 mei 2014

Klikfan Nieuwsflits - Kliktoday & Earntoday (waarschuwing!!)

KlikToday & EarnToday
Eerder vandaag al gecommuniceerd dat ik later op de dag nog iets zou posten over bovengenoemde sites.

Ik had al een mailtje hier omtrent van deze webmaster gekregen, dat als ik een negatief advies zou uitvaardigen voor deze sites dan zou ik gesuspendeerd worden.
Ik heb de eer aan mezelf gehouden en heb mezelf verwijderd van bovenstaande sites.
Terwijl ik net nog even mijn mailbox doorblader, spot ik onderstaande mail en ik kan het niet beter verwoorden .. dus, quote::

"De wm van de sites Earn Today en Klik Today, die zegt Jan Meulen te zijn, is een oude bekende die eerder als wm en als lid de volgende gebruikersnamen heeft gehad:

Jan markt
Apple
Hans Hoekstra
Loungeset
markham (Mark Hamstra)
Flexie
Julianh (Julian Hofstra)
Velen van jullie zullen deze namen herkennen en weten dat hij absoluut onbetrouwbaar is.
Wij geven dan ook een negatief aanmeld advies voor zijn sites.

Wie meer wil weten kan er op het GPT-forum alles over lezen.
http://www.gptforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=784 "

Het enige positieve dat ik nog wel kan melden, is dat ik binnen 24 uur uitbetaald ben.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!