1 mei 2016

#Manual #Surfbar gebruik (deel 2)

In navolging van een eerder verstuurd bericht, zie, van de webmaster van Starkads, nu een tweede berichtgeving omtrent het gebruik van de Manual Surfbar, zoals deze op diverse sites, zie, is geïmplementeerd.


Quote:
"Na enorm veel reacties wil ik hier het een en ander toelichten.
Allereerst wil ik jullie bedanken voor alle feedback.
Ten tweede wil ik zeggen dat het absoluut niet mijn bedoeling was om leden met goede bedoelingen neer te zetten als cheaters! Mijn oprechte excuses aan iedereen bij wie het zo voelde of overkwam. Het is mijn eigen schuld dat ik dit niet expliciet in de voorwaarden heb gezet en jullie hebben mij hier terecht op gewezen. Dit is nu gecorrigeerd.

Ten derde de uitleg over wat er precies bedoeld wordt: Het concept van de manualsurf is het daadwerkelijk bekijken van de gegeven advertenties. Dit houdt in dat het verboden is om de manualsurfbar van meerdere websites naast elkaar neer te zetten in kleinere vensters. Je ziet dan tenslotte de advertentie niet (goed). De enige manier waarop we dit kunnen beveiligen is per IP adres en helaas niet per pc. "

Samenvatting:
Dit houdt in dat het verboden is om de manual surfbar van meerdere websites naast elkaar neer te zetten in kleinere vensters. Je ziet dan tenslotte de advertentie niet (goed). 
De enige manier waarop we dit kunnen beveiligen is per IP adres en helaas niet per pc!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!